fredagstråk

försökte lägga upp en blid på en jättesöt struts för att liva upp sidan lite, men det gick inte. min mp3 funkar nu i alla fall, efter att ha fått hjälp från en clas ohlsson-supportkille. så nu har jag ny musik från toves dator. mika, maya hirasawa, timo räisänen och säkert. känns bra. och det hörde till en halslänk så att jag alltid kan ha på mig den och därmed aldrig kan bli av med den. varför har inte min större och dyrare mp3 en sån?

har hängt med elin idag. har suttit i solen nere vid ån och pratat om allt möjligt. sen åt jag så mycket våfflor jag kunde på ÖGs. nationer är bra.

skulle gått ut på gayklubb med anna och några till ikväll men jag känner mig för trött och kan typ inte prata. typiskt när jag är i uppsala och allt. annika och jag ska nog ha tv-kväll istället. och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så jag fortfarande kan träffa karin h. det var jättelänge sen.

är lite uttråkad nu. sitter och ser på tråknyheterna och väntar på annika. men nyheterna var ovanligt otråkiga idag, för uppläsartjejen fick ett hostanfall och kunde inte fortsätta prata. en annan kille fick ta över. festligt.

fortsätter drömma allt konstigare och konstigare. men det är ändå övertydliga drömmar och som är allt annat än svårtolkade. tror mitt undermedvetna att jag är efterbliven eller? jag fattar, kan jag inte bara få sova och sen vakna utvilad och glad? mitt omedvetna vill väl att jag ska börja reflektera ännu mer och vara ännu mer egocentrisk. börjar tröttna på det. vill bara koppla av och inte tänka alls. men jag får väl fortsätta att vara självisk i några veckor till så kanske drömmarna slutar sen.

såg tomas crown affair häromdagen. tjejen där är denna veckas idol för mig. förutom att hon är lite gammal och snuskig så är hon såå tuff. jätterik, snygg väska, självständig och cool. så ska jag va om typ 20 år.

nu blir det popcorn och kanske fyrans talangjakt. eller kanske james bond?

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, nämnd i bloggen, inte illa! Känner mig hedrad. "gå på gayklubb med anna och några till". Det lät ju gayigt hippt haha. Ja nä det var synd att du blev sjuk, hade varit kul att ha dig med.

2007-04-16 @ 00:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback