aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh

sen när blev jag så otroligt rastlös? juldagen är väl till för att slappa, men nu går det inte längre! måste ut! vart som helst! fick hela den här "hemma, var ligger det nånstans?!"-känslan när jag kom på att typ ingen jag känner är i sthlm och vill hitta på nåt. och i linkan finns inte så mycket folk heller. och i paris har jag typ en vän kvar. jag vill bo på nåt tufft ställe! inte behöva vara i linkan de bästa åren av mitt liv! i paris och NY och tom Sthlm finns en massa ställen och konserter och muséer och utställningar och jag skulle aldrig bli uttråkad! nu ska jag ju förvisso bort i vår, men det är ju bara tillfälligt liksom allt annat jag gör. suck. är det inte sånt här man ska tänka på på nyårsdagen och inte på juldagen?!

nu måste jag ut och promenera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback