december

alltså, läste ett inlägg från i våras. då jag såg fram emot sommaren.  att det skulle bli den bästa någonsin. den blev bra. rörig med bra. saknade dock de där slappisdagarna som borde finnas en sommar. kalle anka-tidningar och saft. nu blev det jobb, paris, jobb, paris, lite parkteater, usa, kanada, mer jobb och en kort men intensiv kräftskiva i skärgården. sen bara tog sommaren slut.

nu sitter jag här och ser fram emot nästa termin. frankrike, jönkan, tanzania och kanada. och kanske norge efter det. borde ju njuta av nuet och allt det där, men det är så grått! fast jag har haft fantastiska julkonserter denna vecka. och har fortfarande två kvar! julen är ingenting utan julmusik. och helst ska man sjunga den själv.

annars kan jag knappt vänta tills jag får komma bort! miljöbov eller ej, det går inte att inte resa. det skulle va så fruktansvärt klaustrofobiskt så jag skulle inte stå ut.

roliga saker som händer i linkan den närmaste tiden. som inte får glömmas bort. i gråheten som totalt omsluter oss (som vanligt i december i sverige):

-julkonserter
-julfest med kören
-linnea kommer hit
-the ultimate fake new year party



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback