it's beginning to look a lot like x-mas!

julen blir mer speciell när man får åka hem. nu håller jag på att packa för fullt, imorgon åker jag till stockholm! vilka kläder ska jag ha med? och framförallt, vilka böcker ska jag ha med? pluggböcker alltså. suck. siktar på ca 3 timmars läsande per dag. tror inte det går. man kan ju inte läsa på julafton. eller juldagen. eller annandagen. blir inte så många dagar kvar då. och vad kommer jag inte behöva senare i januari? då måste jag ta med dom sakerna till stockholm och lämna dom där tills packandet för reseorna nästa termin börjar.

tusen saker på min att göra -lista. men lägenheten är uthyrd. och skidorna är slipade. och dom flesta klapparna fixade. bara csn, adressändring, boende i kanada, bokning av flygbiljetter och mååååååånga andra saker till kvar.

"nä, här kan man inte sitta och deppa" (från SOPOR) nu måste jag fortsätta (eller börja) vara effektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback