aaaah, två dagar kvar!

till tentan! har pluggat i snart 9 dagar nu. trött. men jag har också träffat ale och sanna och sett på bring it on 3 med oskar och malin och träffat ingrid och malin och emeli och lena. men jag orkar inte plugga hela tiden! kände att jag behövde ursäkta mig...

usch, kollade på facebook att en viss fransman hade varit i prag på semester med några franska och tyska tjejer. speciellt en viss tysk tjej tror jag. känner mig så unik. han bara tar nån vilsen tjej som inte kommer från paris och åker på semestrar med.. aja, det var faktiskt riktigt kul ofta, men jag blir med och mer glad att jag inte behöver hålla på med honom mer. fast inte genomgående glad hela tiden... ibland är facebook inte bra! det tar så mycket längre tid att glömma nån när man ser bilder och comments flera gånger i veckan vad han håller på med! men jag kan ju inte sluta facebooka bara för det. det vore ju som att ge upp. har iaf ställt in att mitt facebook-flow ska minska om honom. och snart får väl han se bilder när jag ligger i hängmattor och dricker drinkar på zanzibar eller åker skidor i frankrike eller kollar på zebror på savannen. åh, jag vill bara att tentan ska va över!

kollade upp lonely planets till tanzania och till montréal! skulle vilja ha en fransk montréal-lonely planet men den finns bara på engelska. undrar om det är bättre att köpa en lonely planet quebec på franska än en engelsk montréal-version? ska kolla när vi är i frankrike nästa vecka om det finns fler franska guideböcker där! snart åker vi! försökte göra en överslagsbudget för våren. såg att jag troligen kommer vara pank nån gång i april. härligt. blir norge i sommar för hela slanten. tycker bara det är så jobbigt att fråga om lån från päronen, men om jag vet att jag kan betala tillbaka i sommar så kanske det är ok.

nu måste jag läsa om miljögifter. fun fun fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback